Freddasefdan ble slik.

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Et par timer rundt innhengningen ble det på fredagsefdan også, noen nye reg og maskiner er jo alltid like gøy også.
Høydaren dennegang var selvsagt "logomaskinen" fra Tyrkia med riktig flytype.
Ja... også dompet jeg borti en gammel 757 med FedEx logo på også da.


G-EUXG by stein380, on Flickr

En noe overeksponert BA mskin, hadde ikke denne fra før.


OY-NPF AirNorway by stein380, on Flickr


A321 TC-JRO by stein380, on Flickr


TC-JRO by stein380, on Flickr

Rakk denne akkurat...


9H-AEW operated by DAT by stein380, on Flickr


LN-NIA by stein380, on Flickr


LN-NIA landed on RW 19R by stein380, on Flickr


LN-NIB by stein380, on Flickr

Håpet å få LN-NIA denne dagen, og det gikk bra.... Men hva er oddsen for at flyet etter er LN-NIB?? Leverte lotto på Lørdag...


Norwegian 3, SAS 1 by stein380, on Flickr


SAS group 2, Norwegian 1 by stein380, on Flickr


Tyrol air ambulance OE-GAA by stein380, on Flickr


BirdEX Fedex 757 on finale for RW 19R by stein380, on Flickr


N92SFD FedEx by stein380, on Flickr


757 N92SFD by stein380, on Flickr


FedEx landing att RW19R by stein380, on Flickr


OH-LXK A320 by stein380, on Flickr


LN-PBK by stein380, on Flickr


9H-AEW by stein380, on Flickr


LN-WFH by stein380, on Flickr

Det var Fredag. Lørdag ble det ikke noen tur, men Søndag ble det noen timer på ettermidagen.
De bildene kommer senere. Håper noen av disse bildene falt i smak.
 
Supert Stein :) FedEx'n som har eskorte på inflyvningen er bare helt konge :up:
TK :fly
 
Dash´n til DAT som de har leaset er allerede returnert etter at DAT mistet anbudet i Lofoten. Noen som vet med sikkerhet om det er tilfelle?

Ellers så leaser nå DAT en ATR fra Let´s Fly med reg EC-IDG. Dette er den eldste ATR-maskinen som finnes som er flygedyktig, serienummer 003.
 
Last edited:
Dash´n til DAT som de har leaset er allerede returnert etter at DAT mistet anbudet i Lofoten. Noen som vet med sikkerhet om det er tilfelle?

Confirmed. Tilbake på Malta.
RRS - OSL trafikkeres igjen med SF34.
 
Dash´n til DAT som de har leaset er allerede returnert etter at DAT mistet anbudet i Lofoten. Noen som vet med sikkerhet om det er tilfelle?

Ellers så leaser nå DAT en ATR fra Let´s Fly med reg EC-IDG. Dette er den eldste ATR-maskinen som finnes som er flygedyktig, serienummer 003.


EC-IDG by stein380, on Flickr

Det var jo morsomt å vite. Her er den på Osl i vinter:D
 
Back
Top