Blir det noe WF-wetlease, nå?

Discus

Galley Slave
Medlem
Blir det noe WF-wetlease, nå?

Med Lofoten og Florø på trappene for WF, i tillegg til det de flyr på Vestlandet for SAS må kapasiteten begynne å bli sprengt på fly og crew?

De har jo brukt noe 100-serie på long-haul-operasjoner OSL-BNN, men kommer det inn noe wet-lease på slike kommersielle ruter nå (der det normalt går -300 i dag) for at kabalen skal gå opp?
 
Last edited:
Re: Blir det noe WF-wetlease, nå?

Kanskje de må wetlease fra DAT?? ;)

(...sorry, skal ikke ødelegge tråden)
 
Re: Blir det noe WF-wetlease, nå?

Har de ikke noe ekstra kapasitet som følge av at de mistet andre ruter til andre operatører?
 
Re: Blir det noe WF-wetlease, nå?

Med Lofoten og Førde på trappene for WF, i tillegg til det de flyr på Vestlandet for SAS må kapasiteten begynne å bli sprengt på fly og crew?

Eller Florø der dem ikke er fra før? ;)
 
Re: Blir det noe WF-wetlease, nå?

Aahhhh. Nå forstår jeg litt mer. Da er det vel sjans for litt wetlease ja.
 
Re: Blir det noe WF-wetlease, nå?

Nå har vel WF blant annet klaget på tildelingen pga bruk av wet lease, så det spørs vel... ;)
 
Re: Blir det noe WF-wetlease, nå?

Nå har vel WF blant annet klaget på tildelingen pga bruk av wet lease, så det spørs vel... ;)

De trenger vel ikke bruke de innleide flyene akkurat på de rutene men kunne f eks. Brukt de på OSL-BNN eller OSL-GOT som et eks da det ikke er anbudsruter.
 
Re: Blir det noe WF-wetlease, nå?

De trenger vel ikke bruke de innleide flyene akkurat på de rutene men kunne f eks. Brukt de på OSL-BNN eller OSL-GOT som et eks da det ikke er anbudsruter.

Nå var min kommentar ikke helt seriøst ment...;) Beklager avsporingen.
 
Re: Blir det noe WF-wetlease, nå?

Noe nytt om dette? Må WF ha inn ekstra materiell for å klare den "økte arbeidsmengden"?
 
Back
Top