Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Etter at LN-RKS tar over for en A340, regner jeg med ... så snart![]()
ok, hvornår er det så? RKS står vel til at lande i CPH i dag eller i morgen, men der går vel noget tid, inden den kommer i rute.
På mandag. Der går den til Beijing![]()
Cool. Kan se, at den flyver på PEK frem til 5. oktober. Jeg bemærker, at man sætter 330'eren ind på den kortere af deres longhaul-flyvninger, hvor det kan flyve tur/retur inden for 24 timer.
Ser LN-RKN flyr til Beijing i kveld, så da er ruten allerede i gang med A330. Klarer de "gamle" A330 dette?
Artikkel om SR Technics i den siste utgaven av Airliner World der SAS både er omtalt og intervjuet om hvorfor valget falt på SR Technics.
Ser LN-RKN flyr til Beijing i kveld, så da er ruten allerede i gang med A330. Klarer de "gamle" A330 dette?
Fløj med OYKBA som SK984/24sep NRT-CPH....Ser at SK9135 fra CPH til ZRH har vært satt opp både i går og i dag, men er innstilt.
Trøbbel med OY-KBA som skal nedover?
Nei, den går til ZRH mandag morgenSer at SK9135 fra CPH til ZRH har vært satt opp både i går og i dag, men er innstilt.
Trøbbel med OY-KBA som skal nedover?
Nei, den går til ZRH mandag morgen![]()
KBA planlagt ferdig 31/10
RKF planlagt ferdig 28/11
KBM planlagt ferdig 26/12
RKG planlagt ferdig 27/1
Laveste pris, regner jeg med?
Skal PEK ruten opereres fast med A330 fremover?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.