![]() |
|
![]() |
#281 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Försöker registrera en kompis här, men tror inte länken fungerar längre va? Måste lägga in 16 siffror som visa nummer istället för dom 6 första?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Amatør
|
![]()
Ser ut som at det er slutt nå ja..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Bra jeg orket ordne for kona forrige fredag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kortet mitt brukte fra tre til fire uker.
![]() |
#285 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fikk plutselig kort i posten jeg og nå! Ikke det mest imponerende statuskortet jeg har sett da, men "exp 03/2014
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har bestilt kortet 2 ganger, men ser ikke noe til det. Må man ha hatt en overnatting for å få kortet, slik som Club Carlson?
Registrerte meg i slutten av februar og bestilte kortet med engang. Bestilte på ny igjen for noen uker siden. Har forstått at det ikke betyr så mye med tanke på oppholdet, men det kan være greit med tanke på leiebil |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Måtte sende mail til CR, og de har bestilt ett.
![]() |
#290 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Usikker på om en får poeng, eller om tjener opp poeng eller kan bruke poeng. Greit å ha kortet når en står på Avis/hertz/budget etc sjappa og skal til å leie seg en bil.
Club Carlson har i hvert fall 10-25 % rabatt på forskjellige utleiere. Har du mailadresse til CR? |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
![]() |
#292 |
Newcomer
|
![]()
Noen som har prøvd dette i senere tid, eller har en ny smart link?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Fikk mitt i går, etter å ha bestilt første gang i desember i fjor. Bestilte et par tre fire ganger til, så jeg håper da inderlig at det ikke er det kortet jeg bestilt første gang som kom i går..... ![]()
![]() |
![]() |
#294 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kortet hadde utløp 03/13 og på nettet står status fremdeles som gull, så jeg ringte til HHonors for å spørre om jeg fikk nytt kort, hvilken status jeg hadde osv. Etter min beregning manglet jeg et par tusen poeng for å opprettholde gull.
Det jeg fikk som svar var at utløpsdato kun var til internt bruk hos HH, det hadde ingen praktisk betydning siden jeg hadde fått kortet ved hjelp av Visa. Så lenge jeg hadde visakortet, var HH-statusen gyldig. De ville likevel sende meg et nytt kort med ny utløpsdato. Kanskje det blir flere besøk hos Conrad/Hilton/WA fremover, selv om planen var å gå over til SPG. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det vil si at man er Gold så lenge Hilton tror at man har et VISA-kort man ikke har?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Er dette aprilsnar, eller bør jeg logge inn å se?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ser at jeg fortsatt står oppført med gull på hhonors.com selv om jeg trodde statusen ville utløpe 03/13. Og det er ingen aprilsnarr :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da får man huske å gi beskjed til HH når man kvitter seg med det Visa kortet da!
![]() Selv har jeg ikke noen planer om å kvitte meg med Visakortet. ![]() Dagens gla'nyhet det da!?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg var rimeligt overrasket, da jeg forleden opdagede at Hilton Guld statusen stadig gjalt. Nu fik jeg altså forklaringen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Fikk nye gullkortet i posten i dag, valid til og med 03/14.
Men jeg har vært medlem fra 2009 og sølv de siste to årene før juksegull desember 2011. MEN i fjor blei jeg ekte gull og forventet kortet uansett. Det greier jeg ikke å forsvare i år og er spent på om jeg blir med på Visagaloppen. ![]() ![]() Men folkens, det er jo vanskelig å si opp en visa som en ikke har kontonummeret på ?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Matching til HHonors Gold? | peterfox | Reiseforum | 9 | 24-04-2014 12:43 |
Book Hilton via HHonors-appen - tjen ekstra poeng | Martin | Reiseforum | 0 | 08-09-2013 16:55 |
Status-match Hilton Hhonors Gold -> Sixt Gold | CaptainMorgan | Reiseforum | 7 | 16-11-2012 11:37 |
Noen her som kjenner HHonors-programmet til Hilton bra? | Utflyttet | Reiseforum | 1 | 14-11-2011 16:38 |
Hilton HHonors in alliance with SAS Eurobonus | TG923 | Reiseforum | 3 | 04-06-2008 11:40 |