![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen som vet hvorfor tv serien Luftens Helter ikke sendes mere på tv2 i sommer???
Det er jo et flott program for oss som liker fly osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sendes vel hver tirsdag kl 20?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nei ser at tv2 har endret sende skjemaet, og sende noe annet kl. 20.00.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Oi, så rart.
Kan vel kanskje ha noe med TDF og gjøre, selv om det er ferdig ~18:30. Last edited by LN-NGT; 07-07-2013 at 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ble jo ikke mer flyging, bare private ski/skøyter/bowling. Ok at det ikke er mer, "Luftens helter" bløgger ikke torsk og løper til barnehagen!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banned
|
![]()
Det er flyttet til Onsdager 12:00 så vidt jeg kan se.
Jeg fatter og begriper ikke hvordan noen klarer å lage en så uinteressant framvisning av livet i Widerøe. At det virkelig ikke går an å la noen som er på et minimum litt luftfartsinteressert lage en slik serie. Teamet bak denne serien må ha vært blinde eller lettere berusede når de valgte å prioritere hva bakkemannskapet på Sandane spiser til middag. For ikke å snakke om hvor artig det er at alle er i slekt med alle på små steder i Norge. Fortell oss noe vi ikke vet. Som for eksempel hvordan teknisk avdeling i Bodø utgjør livslinja for Widerøes flyflåte. Hvordan operasjonssenteret på Langstranda gjør arbeidet for å få ting til å gå rundt fra 05:00 til 00:30. Vi vil se utfordringene på lufthavnene på en annen måte enn at ansatte må dra hjem og bytte bukse. Hvor vanskelig kunne det vært å spørre om hjelp og ønsker til en slik serie? Fullstendig bak mål av produsentene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
må bare si det synes at programmet ligner mer på en såpeopera...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Lars Tjærnås (@Tjaernas) på Twitter:
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Omtrent like dårlig som dokumentarserien fra OSL for noen år tilbake.
Der dreide det seg mest om hvordan overbooking ble løst og en vaktmester som stadig måtte reparere de "automatiske" kranene på flyplassens toaletter. Det ble veldig lite variert med tanke på hvor mye som skjer rundtom på landets hovedflyplass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hentet fra Tv2 sin facebook side:
Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er vel litt begge deler med serien.
Hvor HardCore den skal være for endel , ville vel blitt en litt smal produksjon det også ? De familiære forholdene utenfor flyplassen er jo ikke så interesante, men ellers helt greit. Artig med folkene på Anda som må ser så ofte live i aksjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
TV-Alert Luftens Helter | TheEirikK | Spotteralerts | 8 | 29-05-2013 22:15 |
Luftens Helter, Vi Flyr, Victory | Tottr | Samlerhjørnet | 0 | 16-10-2012 12:07 |
K.: Luftens Helter | Cavok | Samlerhjørnet | 1 | 19-11-2009 21:20 |
Luftens Helter | hmm273 | Samlerhjørnet | 1 | 27-08-2007 23:00 |
Vi flyr og Luftens helter på Finn.no | N-3PB | Samlerhjørnet | 1 | 04-03-2005 16:36 |