Jeg er den heldige vinner av transfer 2E non-Schengen til 2G på 45 minutter i forbindelse med en tur DUB-CDG-OSL.
Er det noen som husker hvor lang tid bussen bruker her? I følge websidene skal den gå hvert 6. minutt
Dette var meget meget knapt,
Jeg håper også for din egen del at du reiser på gjennomgående billett.
Det har jeg begynt å lukte, ja... Det er Avro inn og E190 ut, så jeg trodde at begge var på 2G og alt som var involvert var en liten spasertur. Det var først etter at jeg begynte å sjekke at jeg så det var buss involvert.
Jeg mener jeg har gått gjennom passkontroll i 2G. Husker jeg feil, eller er det kun for Schengen → Non-Schengen?
Jeg tenker jeg sørger for å ha skift og tannbørste i håndbaggasjen her![]()
Etter å ha spurt i informasjonen fikk jeg beskjed om å ta en kronglete vei til innsjekkingsområdet til terminal 2B og utenfor der finne en buss som gikk til 2G.
Den har jeg tatt flere ganger, men det er kun mulig å ta den fra 2G.Hvis jeg ikke tar helt feil, så går det en buss på innsiden av tollen også (orange buss på kartet https://www.airfrance.fr/common/image/pdf/fr/cdg_terminal_2.pdf). Jeg har aldri tatt den selv, men tipper at det kan være praktisk i tilfeller som dine.
og det er ikke noe fastrack
hadde ca samme problem i dag (hadde 50 min på meg) og det gikk helt fint, til å med fikk tid til å printe ut boarding kortene på nytt siden jeg ikke fikk tildelt sete i Sao Paulo
bussen tik ca 10 min til terminalen ( med venting på bussen på 5 min på terminalen)
ønsker du å komme fort sikkerthetskontrollen burde du stå ved døra på bussen
og det er ingen fastrackkontroll eller EU passasjerer på passkontroll
og det er ikke noe fastrack
Er vel slutt på Access No1 nå som SkyPriority har blitt innført fom mars 2012.Joda det er Access No1 i passkontrollen for gullkortholdere og business/first pax. Ihvertfall i 2011, mulig de har endret det nå.
exclusive line for security and immigration clearance
Er vel slutt på Access No1 nå som SkyPriority har blitt innført fom mars 2012.
http://www.airfrance.no/NO/en/common/guidevoyageur/aeroport/skypriority.htm