SAS-EB-tilbud hovedtråd (2011/2012)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS-EB-tilbud hovedtråd (2011)

20ende hver mnd var vel bare noe de sa at de skulle i forbindelse med jubileum. Det har vel knapt nok skjedd. Men de sier jo så mye at man må ta det litt med en klype ost.

Derimot var det vel den 15ende hver mnd tidligere.

Det eneste man kan være sikker på når det gælder meldinger fra Eurobonus er at man ikke kan være sikker ;)

PR strategien til SAS ser ut til å være på nivå med "Folk er Folk"..

De kommer ikke med noen tilbud akkurat nå pga diverse andre kampanjer som kjører for tiden.

Aner ikke, var bare gitt som svar til en annen som spurte SAS på facebook.

Nye tilbud ute nå.

SAS
Norge/Danmark <--> Aberdeen, Brussel, Manchester 50%
Norge/Sverige/Danmark/Finland --> Tel Aviv 50%
Sverige --> Barcelona, Dubrovnik, Palma 25%
Sverige <--> Praha 50%

Blue1
Finland <--> Athen 50%

Estonian
Tallinn <--> Vilnius 50%
Tallinn <--> Amsterdam 25%

Bookes: 1. - 9. august
Reises: 13. august - 30. september

Last edited:
Re: SAS-EB-tilbud hovedtråd (2011/2012)

Hva er sannsynligheten for at det kommer poengtilbud til Chicago for flighter i mai? :USA

Med all uroen rundt SAS fortiden, kan det egentlig være så særlig lurt å sitte på en fet EB - konto? Vi har jo sett eksempler av bedrifter som konker over natten.

Ser for meg at den dagen SAS selges unna så blir bonusseter så og si utilgjengelige.. :P

+

= t/r Tel Aviv i biz for ca 4500,-. Det er da ganske så bra?

Du trenger 45000 poeng og ikke 30k som oppgitt - prøvde å gjøre en dummybooking på sas.no. Men er vel SAS sin itavdeling som svikter - må vel kanskje bestilles på 05400.

Det er sikkert bare jeg som ikke har skjønt det før nå, men dette tilbudet gir jo et svært godt pris/fleksibilitetsutbytte for lengre innenlandsreiser. Jeg flyr mye BGO-TOS, og for mine reisetider skal jeg være heldig for å komme t/r for under kr 2000-2400 på eco. Med kjøp av 40000 poeng for kr €750 havner billettprisen totalt på kr 1667 med dagens kurs, pluss bedre fleksibilitet.

Status
Not open for further replies.
Back