![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Del1: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=107126
Del2: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=107127 1AUG12 ATL - SFO Sete #7A DL15 757-200 Da stod siste del for tur, og jeg var overraskende nok ikke noe særlig trøtt. Det var over 30C i Atlanta, så jeg det var gnakse varmt inne på flyplassen. Satt meg ned med macén for å sjekke litt mail osv og slo ihjel et par timer der før det var tid for å dra videre. ![]() ![]() Jeg liker egentlig å sitte på bakerste rad i slike fly fordi jeg hater å lene meg inn i han/hun som sitter bak. Det blir alltid noen visking bak deg når du gjør det, eller i verste fall så spør de deg om å ta opp sete.... Så for å unngå slike situasjoner, setter jeg meg bare helt bakerst! Benplassen var ok, og damen forran meg lente seg tilbake etter middagen, og jeg hadde fortsatt greit med plass! ![]() Etter take-off klarte jeg ikek å holde meg, og måtte få i meg en deilig kald Heineken igjen ![]() ![]() ![]() Middagen var kylling med rotgrønnsaker, tror jeg, og salat, samt en sjokolade/kaffe kake til dessert. Kyllingen var helt ok, men grønsakene var ikke det helt store. Det så ikke særlig bra ut heller. Salaten var god, og kaken var ganske velsmakende. Jeg var ikke så utrolig sulten heller, så jeg spiste kyllingen og pirket litt i det andre... ![]() Rett over halvveis kom det en liten jente rundt sammen med flyvertinnen og leverte ut snacks fra "snakbasket" Det var de berømte biscoff kjeksene, peanøtter og SunChis! Jeg valge SunChips, som er ganske gode. Etter dette fungerte ikke filmene lenger, og ingen kunne bruke "tv´en" Dette var litt kjipt, men jeg tror sidemannen var mer irritert enn meg. Jeg satt på litt musikk og sov helt til vi var fremme ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser ut som en fin tur med Delta. Takk for super rapport
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for titten! Håper du hadde det fint i USA :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Takk for en flott rapport. Nye Delta C-klasse så litt bedre ut enn NW-DL-varianten på Airbusen, som er eneste jeg har testet hos dem. Forundrer meg alltid over de som på død og liv skal sove på vestbound dagflighter. Selv foretrekker jeg å holde meg våken og ha dagslys, hjelper meg ifht. å justere døgnrytmen.
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bare hyggelig
![]() Jeg hadde det kjempeflott! Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KRS-AMS-JFK-SFO Delta Business Elite | WooAa | TripReports | 17 | 23-08-2013 08:48 |
SFO-LAX-JFK-AMS-KRS Delta First/Business Elite | WooAa | TripReports | 11 | 19-08-2013 21:04 |
SFO-JFK-AMS-KRS Delta/KLM Business | WooAa | TripReports | 5 | 28-08-2012 17:21 |
Del1 KRS-AMS-ATL-SFO Klm/Delta (Business/First) | WooAa | TripReports | 2 | 20-08-2012 01:03 |
Del2 KRS-AMS-ATL-SFO Klm/Delta (Business/First) | WooAa | TripReports | 2 | 06-08-2012 23:55 |