Hva skal LN-RRF i Washington?

Det er US Air Force drillteam som er på vei hjem, og som har chartret SAS til å fly dem, samt instrumentene hjem til Andrews.

God forklaring. De har selvfølgelig vært på OSL og lært opp ENGM_911 og gutta ... :hysj:

De sitter ikke så tett .. slike flighter er sjelden mer enn ca halvfulle. Til gjengjeld pleier det å være MYE bagasje .. ;)

Å dæven, 6-8 timer i RRF :o :crowded
Og jeg som synes 1t 45min var mer enn nok :)

LN-RRE/RRF/RRG brukes så vidt jeg vet ofte på charter mellom f.eks Oslo-Gran Canaria og en gang i blandt mellom TOS-Chania osv (men her brukes vel "helst" LN-RRA/RRB pga bedre performance?).

Så du skal ikke kimse med det ;)

LN-RRE/RRF/RRG brukes så vidt jeg vet ofte på charter mellom f.eks Oslo-Gran Canaria og en gang i blandt mellom TOS-Chania osv (men her brukes vel "helst" LN-RRA/RRB pga bedre performance?).

Så du skal ikke kimse med det ;)

De har så vidt jeg husker vært ofte å se på TOS-CHQ og TOS-PMI. Begge disse sommercharterne har vært fast med 800 i de siste par årene i hvertfall. OSL-LPA kjenner jeg ikke så mye til, men det stemmer nok at de er relativt hyppig brukt der også. De er også veldig kjekke maskiner på Svalbardruten forresten...:fly

Back