SAS skal som det står ha A320 og senere A320NEO - det er vel et par tråder om dette her på forumet
---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.948972,10.700534
Det som kommer er kun A320. 4 sent i 2012 og 6 i 2013. Disse kommer fra IndiGo. Det ses ogsaa etter ytterligere maskiner som i tilfelle skal bytttes inn med NEO etterhvert. SAS skal til forandring ha gjoet en svaert god avtale i saa maate. Etter hva jeg har hoert er det ikke aktuelt med andre varianter, men saant er alltid 'flytende' ...
Ole
G-STRF star ved QLA og er langtids-lagred. Selv om SAS vil gjerne ha flyet litt tidligere, sa ma det vente til sitt "slot" i MX rekka. God mulig at det flys over til BUD eller SXF og jobben gjöres der.
Det er ikke sa veldig mange facilities som er spesialisiert pa MOD's her. Men dersom pengene stemmer, sa vil SAS far flyet snart i traffik. Spörsmalet er jo bare om de virkelig trenger flyet snart... Husk at BRO stod lagred en god stund för den ble returnert. Sa for meg virker det ikke slik som SAS har akkut flymangel...
Det er vel eieren som står for denne utgiften, og kommer vel også an på hvor ivrig denne er etter å få inntekt på flyet ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.