Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
SAS skal som det står ha A320 og senere A320NEO - det er vel et par tråder om dette her på forumet
---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.948972,10.700534
Det som kommer er kun A320. 4 sent i 2012 og 6 i 2013. Disse kommer fra IndiGo. Det ses ogsaa etter ytterligere maskiner som i tilfelle skal bytttes inn med NEO etterhvert. SAS skal til forandring ha gjoet en svaert god avtale i saa maate. Etter hva jeg har hoert er det ikke aktuelt med andre varianter, men saant er alltid 'flytende' ...
Ole
G-STRF star ved QLA og er langtids-lagred. Selv om SAS vil gjerne ha flyet litt tidligere, sa ma det vente til sitt "slot" i MX rekka. God mulig at det flys over til BUD eller SXF og jobben gjöres der.
Det er ikke sa veldig mange facilities som er spesialisiert pa MOD's her. Men dersom pengene stemmer, sa vil SAS far flyet snart i traffik. Spörsmalet er jo bare om de virkelig trenger flyet snart... Husk at BRO stod lagred en god stund för den ble returnert. Sa for meg virker det ikke slik som SAS har akkut flymangel...
Det er vel eieren som står for denne utgiften, og kommer vel også an på hvor ivrig denne er etter å få inntekt på flyet ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.