![]() |
|
![]() |
#1 |
Flysitter
|
![]()
SAS slipper nå en ny reklame film de har kalt "Fattern". Syns denne var fin
![]() http://www.youtube.com/watch?v=4B8J1hptrIw
|
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Fin film, men har vi ligesom ikke set det budskab i flere forskellige indpakninger lidt for meget efterhånden.
Personligt synes jeg det er ved at være tid til nytænkning i SAS' marketingafdeling, der virker som om de sover lidt. Punktlighed er MEGET farligt at blive ved med at markedsføre sig på - specielt når konkurrenterne begynder at hente ind på en. Det har været et rigtig godt selling-point i en lang periode, men nu må det være tid til at skifte spor - ellers kan det få stik modsatte virkning. Men det kommer måske når der engang sker lidt mere med onboard-konceptet, ny businessclass på IC osv. osv. Man kan håbe. Indtil videre har der jo bare været en masse snak og meget lidt handling.
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Først må SAS beslutte (og implementere) et skikkelig produkt, så kan de reklamere for det. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Flysitter
|
![]()
Ny reklame film er sluppet. Denne likte jeg
https://www.youtube.com/watch?v=gnGNm_dlTwE
|
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Syns generelt sett SAS er flinke til å skape en "god følelse" med filmene sine. De er i tillegg gode til å plukke musikk, tar meg selv i å nynne på "Fattern" sangen enda.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Star Alliance only.
|
![]()
Men er det like koselig å reise med dem som det kommer frem? Får aldri et smil når de kommer med kaffen til meg..
|
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da har du vel vært maks uheldig om du "aldri" har fått smil med kaffen..
|
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flysitter
|
![]()
Jeg også . Smil og du får smil tilbake
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Synes reklamen viser hvor merkelig det er at man kan få kaffe, men ikke et glass vann ombord. Det er vel få barn i den alderen som drikker kaffe. For min del ødela kaffen reklamen.
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hehe tøyser du nå eller ?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Free Luigi
|
![]()
Robertaas, hvor ofte har du reist med SAS i år? Jeg bikker 40 reiser med SAS innen året er omme, både intra Norge og Europa, og jeg har A L D R I fått "nei beklager, det har vi ikke" når jeg har spurt om å få et glass vann. Jeg har til og med fått hele flasker med vann gratis. Jeg drikker ikke kaffe eller te, og jeg spør om vann på iallefall 3/4 av flygningene jeg har. Så hvor du har det i fra... Det skjønner jeg ikke
![]() (Har ikke sett reklamen)
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser nå at det er gratis DN, men ikke Aftenposten for barn?! For en skandale, det er vel de færreste barn som leser DN? For min del ødela DN reklamen, hehe
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#16 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Det skal vi gi SK, de vinner noe så GRUNDIG på reklame fronten kontra DY, jeg får helt angst av de der superenkelforsknings reklamene til DY. SK får meg til å smile med den siste reklamen sin!
Jadda, jeg er en enkel sjel, men det er vi vel alle!
#17 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Så den akkurat gikk på National Geographic channel. fin video og fin følse etter å ha sett den. Fikk meg til å få lyst å fly med SAS
#18 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Ser at de også har en kortversjon av filmen hvor de kun har med kaffeserveringen. De sier noe ala "Alltid gratis kaffe (til barna)" så den fungerer enda dårligere. Det er sikkert noen helsemyndigheter og barneombud som har noe å si om servering av kaffe til småbarn.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 24-10-2012 at 19:39. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er du seriøs? Forstår du virkelig ikke at barnet egentlig er mannen? Det er jo smått utrolig om du ikke ser det, til og med etter det er påpekt her i tråden.
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS med merkelig reklamefilm, "Travelers think big" | robertaas | Småprat | 26 | 08-11-2016 22:33 |
Widerøe med ny reklamefilm | Dash | Småprat | 5 | 30-04-2013 22:09 |
Ny reklamefilm fra SAS i Norge | CK | Småprat | 58 | 01-04-2011 00:12 |
Ny SAS Danmark reklamefilm | sk931 | Flyforum | 14 | 28-08-2009 17:09 |
Ny reklamefilm fra SAS | CK | Flyforum | 53 | 04-06-2009 23:44 |