![]() |
|
![]() |
#1 |
Flysitter
|
![]()
Finnair flyr neste vinter ifra Bergen,Trondheim og Stavanger til Mexico og Den Dominanske republikk for Apollo.. Det er 32 business seter ombord som det nok blir rift om. Business setene koster fra 3398kr hver vei.
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10076674 Last edited by jameson82; 25-01-2012 at 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() Quote:
Men på en annen måte er det ikke så dumt, for man har jo mistet Tunisia og Egypt etter den ''Den Arabiske Våren''. Ving har jo prøvd seg på Den Dominanske republiken før fra TRD og BGO (SVG?), men da med bare enkeltcharter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Mer gledelig nytt på en ellers god flydag.
![]() ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Blir det snakk om melkerute for å samle opp pax a la TRD-BGO-SVG-CUN da eller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Front section flyer
|
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#9 | |||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Finner ingenting til Mexico (ennå)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Litt ugunstige avgangstider. Jetlagen blir verre en nødvendig, vil jeg påstå.
Med avgang så sent på utreisen, betyr det at man ikke er på hotellet i POP før morgenkvisten, norsk tid. På hjemreisen må man vel i kjent charterstil være ute av rommet kl.12.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kun en enkelt avgang fra hver flyplass....
Skuffende ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hadde du virkelig forventet særlig mer? Dominikanske er et reisemål ulike selskaper har strevd med å fylle opp fra OSL, så mange avganger til POP fra SVG/BGO/TRD hadde vært særdeles dumdristig av Apollo, spør du meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Men med en avgang med 300 plasser til en ny og spennende destinasjon for et kjøpesterkt Rogalands-publikum på 300000 så blir det jo bare plass til en promille av oss..... Tipper den ene avgangen er utsolgt innen utgangen av februar....:-) Last edited by C130; 27-01-2012 at 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Tidligere har Apollo også prøvd med Cuba direkte fra SVG. Den gang var det en A330 fra Novair. Den gikk til slutt med noen tomme seter, og hvor flere hadde kjøpt reisen i siste liten til gi-bort-priser. Heller ikke de 3-4 avgangene MyTravel Airways hadde til Phuket i 2005 klarte man å fylle opp. Ifjor flyttet Apollo Egypt-avgangene sine til Jordan, en spennende destinasjon, med mer eller mindre samme standard og identisk klima. SAS-flyene som gikk direkte fra Stavanger til Aqaba gikk nærmest halvfulle. Desverre ser det ut som rogalendinger er redde for å prøve noe nytt og reiser til Kanariholmene på vinterstid.... Synd, men sant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Forøvrig var det fantastisk flott der borte, jeg var i Eilat. Vi får håpe Rogalendingene tar vel imot tilbudet da hvertfall ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
LPA-flyene er derimot fylt til randen. Jeg slutter aldri å la meg overraske hvor dønn kjedelig folk velger når de skal på ferie. Hver gang! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Det forundrer også meg at flere hundre tusen nordmenn på død og liv skal til Kanariøyene om vinteren, selv om det egentlig ikke er varmt nok. De 2 gangene jeg har vært der på vinteren har det vært heller kjølig om kveldene hvertfall. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Enkelt det med holmarne, kjenner så mange, tempen bra nok for "å drekke". For mange er det grunnen....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skal fly 800 t/r SVG-BGO i sommer | krølle | Småprat | 74 | 10-11-2016 12:52 |
Finnair A330 till ARN/GOT/OSL/TRD/SVG/BGO | jikswoboB | Småprat | 3 | 15-05-2012 16:31 |
Ryanair nekter å fly til BGO, TRD og SVG | Trdfly | Småprat | 45 | 24-11-2011 23:34 |
SAS flyr Apollo til Sharm El Sheik fra SVG/TRD vinteren 2010/2011 | LN-RRA | Flyforum | 8 | 14-02-2010 13:13 |
Apollo og Novair med Cuba flighter fra BGO TRD og SVG kommende vinter | LN-HAT | Flyforum | 3 | 10-09-2006 19:20 |