![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vi har lånt hus i Nice en uke i juli, men vi har enda en liten uke å bruke der nede? Tenkte da på Cannes, st.tropez eller et annet sted. Vi har vært endel i Monte Carlo før, så den står vi over.
Er det noen som har anbefalinger på byer/steder eller overnattingssteder langs kysten der som er bra ?!!
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Porquerolles har spesiell stemning. Det kan være en utfordring å få rom i høysesongen.
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Grasse er must...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Har også sansen for Le Castellet i Var som er erketypen på en village perché.
Om dere vil ha litt mere liv så er Juan les Pins er tips. De har også jassfestival der midt på sommeren.
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Den byen syntes jeg virkelig var en stor skufffelse.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kommer du att ha tillgång till bil så finns det ju hur många små byar som helst att besöka. Är du ute efter nattliv så har ju redan Juan-les-Pins nämnts. Jag bor själv stora delar av året i Mandelieu/La Napoule alldeles i utkanten/väster om Cannes och brukar , när det kommer gäster , köra upp mot bergen där det finns otroliga scenerier. En restaurang som kan rekommenderas är l`Oasis i La Napoule , (2 * i Guide Michelin sedan 1992) där du , i deras bistro tisdag-fredag äter en trerätters middag för 29 Euro.
http://www.oasis-raimbault.com/fr/index.php Med bil tar du dig också på ett par timmar till Gorges du Verdon som är mycket sevärt , http://en.wikipedia.org/wiki/Verdon_Gorge . |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gratis tur til den tyrkiske riviera | SQ 777 | Reiseforum | 8 | 31-05-2015 22:48 |
Franske Heller - lagt ned ? | dc-8-63 | Samlerhjørnet | 5 | 06-12-2010 20:44 |
Tripreport MOL - Riviera del Sol | Wiggo Hovde | TripReports | 8 | 02-07-2010 10:05 |
SIAI Marchetti FN.333 Riviera | Seabee | General Aviation og sjøfly | 9 | 07-11-2009 18:43 |
Ingen franske lavpris-selskaper? | Fry | Flyforum | 6 | 30-09-2006 17:46 |