Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hos UA 100%. Og så vidt jeg vet gir alle klasser 100% på SK også...
UA har sjelden kampanje, men gjetter at det er dårlig belegg like etter nyttår.. Så en form for kampanje..
Merk også at prisene gjelder open-jaw , f. eks OGG-HNL og har en lyst til å stoppe en natt i NYC på vei hjem, koster det intet ekstra. Bare book med "multiple destinasjoner"...
Kompisen la inn en overnatting på IAH på utreisen ( som også jeg gjorde sist september og jeg legger inn SFO neste måned ut ), og NYC på vei hjem , for å gjøre reisen mindre slitsom... På direkten ut tar ofte nærmere 30 timer...
HNL OGG må du kjøpe billett i "løs vekt" med HA ( 717 ) Eller GO! ( CRJ 200 ). ikke gærne priser...
![]()
11900EB for 2200kr må være kurant
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.