Her er det bare å hive seg rundt for de som vil ha EBG.
http://www.flysas.com/en/SAS-Global/Generic-Pages/EuroBonus/1NEUR/
Du må registrere deg senest i dag og fly i løpet av oktober. Synd at jeg ikke visste om denne dealen før jeg gikk for A3*G.![]()
Ditto! Greide å overse dette og holder på å henge meg sjæl i dette øyeblikk :/
Hei!
Forsøkte meg å spørre på SAS Chat om jeg var påmeldt, men fikk beskjed om å ringe SAS Reisesenter på telefon 05400. Der kunne en hyggelig type meddele at jeg var påmeldt kampanjen. Jeg informerte videre om at jeg ikke meldte meg på før i dag, en dag for sent, men han bekreftet nok en gang at jeg var registrert i systemet og deltok på lik linje med alle andre.
Hva er for øvrig de billigste alternativene folk har kommet opp med her?
Kan jeg booke en egen T/R OSL-CPH og en egen T/R CPH-CDG f. eks, så for å få gullkort ut av dette?
Har dere som har booket t/r med samme fly, booket to enveis billetter?
Får ikke til å booke t/r på mange destinasjoner, pga at turnaround tiden er mindre enn minimum connecting time.
På OSL-PRG var det ikke noe problem å få t/r med 40 minutter connection time. Jeg har en t/r-billett til PRG.
Om reisen var bestilt før kampanjen begynte, skal den ikke telle med i følge reglene, heller ikke som en halv t/r.Jeg skal reise OSL - CPH - WAW i okt, men returen er ikke før i sent nov. Vil utreisen telle dersom den er i Pluss, slik at jeg bare vil trenge en t/r til?
All you need to do is sign up by October 6th and book and fly between September 30th and October 31st, 2013.*
Spørsmål: Er det antall (4) segmenter som telles, eller er det antall 2 t/r bookinger?
Jeg skal reise OSL - CPH - WAW i okt, men returen er ikke før i sent nov. Vil utreisen telle dersom den er i Pluss, slik at jeg bare vil trenge en t/r til?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.