"Få raskt et gullkort"

Re: For oss som flyr til PRG ++ på gullkampanjen til SAS

Sliter stort med å finne noen ledige dagflighter t/r PRG..
Noen som har gode tips til destinasjoner med kort reisetid og kort transfer?
Låst meg litt vel på PRG, men det må da være andre lettvine routinger??

Har noen forslag til noe billig fra BGO i morgen eller på torsdag (10. okt)?

Re: "Få raskt et gullkort"

Dublin er billig en del dager (blant annet i morgen), og morgenavgangen CPH-DUB opereres av Blue 1.

Her er det bare å hive seg rundt for de som vil ha EBG.

http://www.flysas.com/en/SAS-Global/Generic-Pages/EuroBonus/1NEUR/

Du må registrere deg senest i dag og fly i løpet av oktober. Synd at jeg ikke visste om denne dealen før jeg gikk for A3*G. ;)

Jeg registrerte meg i dag, 07/10 kl. 07:10. Fikk bekreftelsen på nettsiden hvor det sto at jeg var med. Vet noen av dere om man er med da eller var jeg for sent ute siden fristen var 06/10? Kjedelig å kjøpe billetter for å så finne ut at man ikke er med.

"Få raskt et gullkort"

Noen forslag for tur helgen 25-27 okt med avgang etter kl 18.00 fredag ettermiddag, evt lørdag. Med retur lørdag (om utreise fredag) eller retur søndag? Ikke aktuelt med turn around samme fly.

Noen som har funnet gode priser til MXP, Bru, muc, fra?

Denna MD-resan lyckades jag få ihop. Dessutom blir det en kvällstur till Prag nästa torsdag.

Attachments

• sas.JPG
    sas.JPG
    60.9 KB · Views: 418

Ditto! Greide å overse dette og holder på å henge meg sjæl i dette øyeblikk :/

Hei!

Forsøkte meg å spørre på SAS Chat om jeg var påmeldt, men fikk beskjed om å ringe SAS Reisesenter på telefon 05400. Der kunne en hyggelig type meddele at jeg var påmeldt kampanjen. Jeg informerte videre om at jeg ikke meldte meg på før i dag, en dag for sent, men han bekreftet nok en gang at jeg var registrert i systemet og deltok på lik linje med alle andre.

Hei!

Forsøkte meg å spørre på SAS Chat om jeg var påmeldt, men fikk beskjed om å ringe SAS Reisesenter på telefon 05400. Der kunne en hyggelig type meddele at jeg var påmeldt kampanjen. Jeg informerte videre om at jeg ikke meldte meg på før i dag, en dag for sent, men han bekreftet nok en gang at jeg var registrert i systemet og deltok på lik linje med alle andre.

Perfekt. Da er jeg også påmeldt.

Spørsmål: Er det antall (4) segmenter som telles, eller er det antall 2 t/r bookinger?

Jeg skal reise OSL - CPH - WAW i okt, men returen er ikke før i sent nov. Vil utreisen telle dersom den er i Pluss, slik at jeg bare vil trenge en t/r til?

Hva er for øvrig de billigste alternativene folk har kommet opp med her?

Hva er for øvrig de billigste alternativene folk har kommet opp med her?

Jeg har en t/r OSL-PRG til ca 1850,- (08.10). Den andre er en jobbreise som uansett ville kommet, så da snakker vi ikke nødvendigvis om strategisk tilpasning for min del...:)

Kan jeg booke en egen T/R OSL-CPH og en egen T/R CPH-CDG f. eks, så for å få gullkort ut av dette?

Kan jeg booke en egen T/R OSL-CPH og en egen T/R CPH-CDG f. eks, så for å få gullkort ut av dette?

OSL-CPH vil ikke telle siden reisen må være Norden-->Europa

"Få raskt et gullkort"

Håper ikke spørsmålet allerede er stilt, men står det noe om at to enveisreiser til/fra samme destinasjon ikke teller. Turn around på Txl er 40 min, men minste connection er 45 min...

Har dere som har booket t/r med samme fly, booket to enveis billetter?

Får ikke til å booke t/r på mange destinasjoner, pga at turnaround tiden er mindre enn minimum connecting time.

Har dere som har booket t/r med samme fly, booket to enveis billetter?

Får ikke til å booke t/r på mange destinasjoner, pga at turnaround tiden er mindre enn minimum connecting time.

På OSL-PRG var det ikke noe problem å få t/r med 40 minutter connection time. Jeg har en t/r-billett til PRG.

Jeg har en flight 31/10 OSL-PRG, dette er vel innenfor kampanjeperioden?

På OSL-PRG var det ikke noe problem å få t/r med 40 minutter connection time. Jeg har en t/r-billett til PRG.

Takk for tilbakemelding:)

Har primært sjekket direkte flygninger ut fra SVG, som LHR og ABZ.

Ser Chriscross og har spurt om det samme, men er det noen som vet om to enveis billetter, til og fra en destinasjon, vil være gyldig som en t/r reise her?

Alle flighter til de engelske øyer (LHR, MAN, ABZ) ser ut til å være priset helt anderledes enn Plus flighter til PRG, NCE etc...

Jeg skal reise OSL - CPH - WAW i okt, men returen er ikke før i sent nov. Vil utreisen telle dersom den er i Pluss, slik at jeg bare vil trenge en t/r til?
Om reisen var bestilt før kampanjen begynte, skal den ikke telle med i følge reglene, heller ikke som en halv t/r.

All you need to do is sign up by October 6th and book and fly between September 30th and October 31st, 2013.*

Hvorvidt SAS IT klarer å skille bookinger før/etter 30/9 er en annen sak, men jeg hadde ikke tatt sjansen på at det teller med.

Spørsmål: Er det antall (4) segmenter som telles, eller er det antall 2 t/r bookinger?

OSL-CPH vil ikke telle uansett, og den går antagelig ikke gjennom siden det er one-way. Reisene må være foretatt før 31. oktober.

Last edited:
Back