Hvilke forbedringer kan man forvente som pax de neste 30 år?

Re: Hvilke forbedringer kan man forvente som pax de neste 30 år?

Det kan godt hende at du har rett om priser, men jeg er overbevist om at range vil bli lenger innen 2043 (de neste 30 år, ikke 2030 ;)).

Ai snap, leste feil gitt! Kommer det en lengre rute enn SQ21/22 så skal jeg fly den ;)

Håper (og tror) at du har rett, og flere og flere blir jo mer reisevant allerede i dag, tenker at vi vil se mer av det de neste årene. Og med nyere flyplasser følger også i de fleste tilfellene bedre infrastruktur, inkludert transportmuligheter til/fra flyplassene. Mange av dagens flyplasser, både i Norge og internasjonalt, er jo 40-50-60 år gamle og bærer preg av å ha blitt bygget ut litt etter litt.

Enig, spesielt i USA.

Mye fokus på at det skal bli trangere å reise i tiden som kommer.

Jeg tror helt klart at mye av den forbedringen vi vil se i fremtiden også vil ligge i å beholde den komforten vi har i dag på C klasse. Det er nok av forretningsreisende og privatpersoner som ikke reiser IC på annet enn C klasse. Tatt i betraktning at flytafikken øker og øker har jeg ikke mye tro på at dette produktet forsvinner, med mindre det skjer noe meget drastisk med flytidene / hastigheten på maskinene.

Tror personlig at det vil skje ekstraordinære ting rett å slett.

Reisetid blir dramatisk mye mindre, som igjen gir mindre behov for "bedre" klasser.
Det blir mye mer plass til flere passasjerer og større kapasitet for det meste.

Sett litt utenfra så kan fly bransjen virke å være litt bakstreversk med tanke på utvikling. Når kom det sist egentlig noe virkelig nytt?

Tror fly vil få sin nye "månelanding" om ikke så alt for lenge. Helt konkret hva er jeg usikker på.

Back