Re: Betale mer for midtgang?
Jeg venter bare på att det blir container lasting av pax i flyene. Vipp opp halen, dra containeren som strekker seg helt frem til cocpit ut, dytt inn den ferdig lastede og flyet er klart til avgang. Utrolig kjapt og effektivt. Det eneste som da mangler er å lage cargodøren i kjelleren dobbelt så bred, eller 3 ganger så bred, så går lastingen i buken mye raskere.
Med et slikt system behøver de ikke stresse i det hele tatt med å få folk inn i flyet, de kan starte mye tidligere, faktisk før flyet de skal med har landet.
Jeg har selv sett på når de har lastet passasjer container i fly, men de hadde jo ikke forstand på å laste inn pax i container først. Der gikk pax ombord i containeren/flyet etter at containeren var lastet inn.
747 er allerede tilrettelagt for dette da den har cargo dør i fronten, bare å laste passasjercontaineren rett inn og så er det klart til avgang. Dessuten kan man meget enkelt veksle om på å bruke flyet som cargo og pax fly.
Jeg later ikke som, jeg fjerner enhver tvil.....
Jeg venter bare på att det blir container lasting av pax i flyene. Vipp opp halen, dra containeren som strekker seg helt frem til cocpit ut, dytt inn den ferdig lastede og flyet er klart til avgang. Utrolig kjapt og effektivt. Det eneste som da mangler er å lage cargodøren i kjelleren dobbelt så bred, eller 3 ganger så bred, så går lastingen i buken mye raskere.
Med et slikt system behøver de ikke stresse i det hele tatt med å få folk inn i flyet, de kan starte mye tidligere, faktisk før flyet de skal med har landet.
Jeg har selv sett på når de har lastet passasjer container i fly, men de hadde jo ikke forstand på å laste inn pax i container først. Der gikk pax ombord i containeren/flyet etter at containeren var lastet inn.
747 er allerede tilrettelagt for dette da den har cargo dør i fronten, bare å laste passasjercontaineren rett inn og så er det klart til avgang. Dessuten kan man meget enkelt veksle om på å bruke flyet som cargo og pax fly.
Jeg later ikke som, jeg fjerner enhver tvil.....