Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Ser ut som det ikke er mulig lenger .. fikk OK gjennom prosessen men fruen er fortsatt blå ...

Funket fint hos meg igaar. La inn kode, aapnet konto med russisk adresse, logget paa og la inn min amerikanske adresse og vips var jeg gull

Kom hjem fra ferie i dag, gullkortet fra Hilton lå i postkassen sammen med Diamond kortet fra Best Western (status match fra A-Club platinum kortet). Så da er det bare å dra på ny ferie :)

Kommer helt frem til o legge in den 6 siffrede koden og den blir verified, skal legge in min Hilton HHonors brukernavn og passord men da blir det stopp, får bare denne beskjeden...Invalid Registration - Please contact the Hilton HHonors Service Center for assistance. Kan logge meg inn på Hilton Hhoners med brukernavn og passordet, noen som vet hva som er feil?????

Jeg har ikke styret noe med endring av land eller bestilling av kort, men gullkortet dukket plutselig opp av seg selv i postkassen min. Har endel oppkommende byturer og det er ikke umulig at det blir minst ett Hiltonbesøk. ;)

I dag poppet det jaggu ned et kort med fin farge fra Hilton ned i postkassa mi. Mitt første kort av denne fargen og det hadde egentlig ganske kul design.

Fikk også mitt kort i posten idag, men la merke til at mitt kort går ut 03/2014, da jeg ble medlem 01/2012, altså et år lengre.

IMG_1224.jpg

Last edited:

Vil anta det ikke er når man ble medlem, men om man foretok oppgraderingen etter årsskiftet som er avgjørende her.

Fikk også mitt kort i posten idag, men la merke til at mitt kort går ut 03/2014, da jeg ble medlem 01/2012, altså et år lengre.

Tydeligvis lurt å vente til etter nyttår, du fikk ett år lenger enn jeg!

Kan bekrefte at det var lurt å skaffe seg Gold etter nyttår. Jeg tipset to venner om dette etter jeg fant det ut over nyttår, og de har begge fått EXP 03/2014 på sine kort. Jeg venter på mitt kort som jeg først bestilte for en ukes tid siden.

Må si dette var et genialt trekk fra Hilton. Har alltid sett på hotellene dems som unødvendig dyre, men etter at jeg fikk gullkortet har jeg begynt å tenke på de til min neste tur, om enn bare for å teste gullkortfordelene som oppgradering osv.

Sjekket nettopp inn på Millennium Hilton Bangkok. Grunnet stor pågang på valentines day ble det dessverre ingen oppgradering, men fikk likevel tilgang til executive loungen m.m. Også egen innsjekk for gull-medlemmer. Statusen fungerer.

Hvordan fikk dere tilsendt kortet?

Når jeg prøver å sende kort kommer det ikke opp Norway på adressen, men bare OSLO, CA. Prøver jeg å endre adresse i profilen må jeg velge stat i USA.

Flere som ikke har fått kort?

Ja. Jeg bestilte kort manuelt inne på profilen omtrent når dette tilbudet kom rundt jul tror jeg, og har enda ikke fått det. Har óg lagt inn min norske adresse uten problemer. Tenker å bestille kortet tilsendt på ny hvis det ikke dukker opp i løpet av uka. Kanskje jeg evt. skal sende kundeservice en mail først?

Hvordan fikk dere tilsendt kortet?

Når jeg prøver å sende kort kommer det ikke opp Norway på adressen, men bare OSLO, CA. Prøver jeg å endre adresse i profilen må jeg velge stat i USA.
Prøv å endre stat til AE (Area Europe). Det fungerte for meg.

Hadde god erfaring med oppgradering på Hilton i Køln i forrige uke. Både jeg og reisefølget ble oppgradert til DeLuxe room og fikk begge gratis frokost som forøvrig kostet 25 euro ekstra. Imponert egentlig. Iallefall hvis jeg skal sammenligne med mottakelsen søndag kveld på et Novotell nær Madrid flyplass hvor jeg som Accor Platinum ikke mottok en eneste liten oppmerksomhet i løpet av oppholdet.

Og for å skrive 2 ord om sistnevnte, må jeg jo si at dem som oppnår platinum hos Accor har minimum 60 overnattinger i året hos dem. Men får bare fordeler når man bor på de 3 dyreste brandene (som vel tilsammen utgjør 10% av deres hoteller). Fordelen er jo at de har massevis av hoteller i main-europe. Dvs tyskland, frankrike, spania pluss flere andre også. Men maken til kundebehandling hvis jeg sammenligner med mitt Hilton Gold skal man lete lenge etter. Men 2 stays i år både på Hilton og accor skinner det helt tydelig igjennom for meg hva som er det beste.....

BF:cool2

Har nå testet gullkortet en gang til. Denne gangen på Doubletree i Cambridge. Jeg fikk gratis Internett pluss gratis frokost for meg selv, fruen og to barn. Pga et ikke fungerende AC-system måtte vi flytte på dag 2, og da fikk vi en juniorsuite med betraktelig bedre utsikt. Alternativet var et annet familierom, men gullkortet hjalp godt her. I tillegg fikk vi gratis flaskevann på rommet og et par småflasker med vin.

Alt i alt meget godt fornøyd. Prisen på rommet var i utgangspunktet også meget god i forhold til alternativene.

Last edited:

Fikk ingen upgrade på Hilton London Islington, det var sikkert ikke noe ledig. Men jeg fikk gratis nett og gratis frokost. Mener å huske at jeg ikke hadde et rom der frokost var inkludert. Helt ok, men ikke noe ekstraordinært. Dette varierer nok, vil jeg tro - fredag til søndag i et bra område av London er vel ikke akkurat stedet for veldig mange ledige rom.

Skal sjekke inn på Hilton London Metropole senere idag. Igår kunne jeg "sjekke inn" og velge rom online via hilton.com. Fikk automatisk tilbud om et King Executive Room så statusen funket der :) Blir spennende å se om man får tildelt det rommet ved innsjekk på stedet. Opprinnelig bestilt et standard Hilton King Guestroom uten frokost for 99 GBP pr natt.

Men jeg skal si poengene virkelig tikket inn etter en liten helg! Passet på å melde meg på de nødvendige kampanjene, deriblant 5K-kampanjen, i forkant, så i stedet for de drøye 3000 basispoengene ble det over 10 000 poeng bare på to netter:

2012 Q1 SYSTEMWIDE OFFER - 5K POINTS - Hilton London Islington: 5,000
Base Points - Hilton London Islington: 3,145
2012 Q1 SYSTEMWIDE OFFER - 1K POINTS - Hilton London Islington: 2,000
GOLD VIP BONUS - 25% 2012 - Hilton London Islington: 786

Last edited:
Back