LH 719
ICN –
MUC First
A340
Endelig var det på vei hjem. Knirkefritt å komme seg til flyplassen med flybussen. 20000 won og 1 time fattigere var vi fremme ved Incheon flyplass. Lite mennesker på flyplassen og det var lengre kø i first skranken enn i economy.

Reisen som ble booket var
ICN-
FRA-
OSL. Men fikk mail om at ruten hadde blitt endret. Ruten ble nå
ICN-
MUC-
FRA-
OSL. Siste flyet fra
MUC var mulig å rekke, men kun et ledig bonussete. Så da ble det en tur innom
FRA også… Checkin gikk knirkefritt. Spurte om det var blitt frigjort noen seter fra
MUC-
OSL, men de fikk ikke lov å røre bookingen siden det var en US booking.

Kom oss av gårde til loungen til asiania. Var oss og 2 til der bare

Stille og rolig og det man kunne ønske seg

Ble litt hersey, sjokoladeis fra haagen dazs og litt möet

Stor og luftig lounge. Lite folk i dag. Var bare oss på LH flighten

Massasjestol var det også der

Litt vanskelig kontroll, skulle nesten vært nødstopp på den. Ble litt engstelig når den startet og klemme meg flat. Men utrolig behagelig.

Dusj med det man trenger var det og der

En hver lounge med respekt for seg selv, må ha en pannasonic do…

Med medfølgene kontroller.

Det var påtide og rusle til gaten. Ingen kø og det var bare å rusle på.

Blir aldri lei av og ta til venstre

Lufthansa har bare et
MUC fly av typen a330 som er utstyrt med den nye retrofiten. Dette går som oftest mellom
MUC-
EWR noe innom og
DXB og
ICN. På hotellet før vi dro sjekket jeg hvor flyet var i verden nå, og jaggu hadde ikke D-AIFE parkert på
ICN kvelden før!

Nye first hos Lufthansa

De blå setene har blitt byttet ut med grå. Ottoman foran kan reguleres frem og tilbake og er man litt lang i bena kan man slappe av under takeoff og landing

Vi var 6 stykk i First. 2 hadde oppgradert ved innsjekk

Kontroller til stolen

Satt bare å smilte under takeoff med bose headsettet på fullt