View Single Post
Old 01-07-2011, 22:27   #24
Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club

Default Re: SALT og Champagne

I Bangkok valgte jeg Tower Club at Lebua State Tower. I og for seg ikke det hotellet som får best kritikk i Bangkok, men jeg ville bo på et hotell som hadde en interessant restaurant med forholdsvis sen stengetid på grunn av at jeg ankom Bangkok ganske sent. Tower Club ligger i 51. til 59. etasje, og restaurantene Breeze og Scirocco ligger i henholdsvis 51. og 63. etasje. Jeg booket ikke noe på forhånd, og ved innsjekk fikk jeg beskjed om at det var fullt. Inkludert i bestillingen var 2 vouchere til drikke i baren Skybar, som ligger like ved Scirocco. Siden begge deler ligger i friluft, er det luftig og utsikten er definitivt ikke noe å klage på. Når jeg var ved baren spurte jeg om det var mulig å spise litt, og det var overhodet ikke noe problem. Tydeligvis at resepsjon og restaurant har kommunikasjonsproblemer.
Middagen var grei nok, det ble and igjen. Etterpå ble det litt drikke i friluftsbaren Digestif, som også ligger i 63. etasje.

Rommet var en suite med elveutsikt, og 66kvm stort.

Stue

”Kjøkken” til høyre og bad til venstre.

Greit nok, men langt under Conrad i standard. Bvlgari trekker opp

Utsikten fra balkongen i 59. etasje var slik

Utsikten fra baren Digestif var slik

Tower club var også hotellet der Hangover 2 er tatt opp, så det blir jo litt spesielt å se den filmen.

Scirocco med Skybar i bakgrunnen.

Veldig bra lunsjbuffet til frokost, men selvsagt ikke like stilfullt som på Conrad.
Utsikten fra rommet var ikke like sjarmerende i dagslys