Rett og slett virkelig imponerende! Med de vær utfordringene som finnes her i nord er det bare til å ta av seg hatten for det SAS leverer på punktlighet. :devot:
Da må jeg ha vært heldig på søndag ettermiddag med å ha oppnådd 1:40 forsinkelse med LN-RRZ på SK809 etter først å ha prøvd oss på on time departure med LN-RCX hvor begge radioer døde under taksing på November. Å flytte over fra en 150-seters -800-maskin til en 120-seters -600 gjør at anarkiet tar over når det gjelder hvor en skal sitte og den opprinnelige kabinfaktoren i -800 var 77%. Men vi fikk da gratis kaffe som kompensasjon på SAS's forsinkelse. Da greide jeg å få meg middag her på hotellrestauranten før den lukket og grunnen til det var ikke SAS, men ingen kø og frisk kjøring fra Heathrow på M25/M3/A303/A343/A30 til Salisbury.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.