Et dumt spørsmål fra en nybegynner her, men får man benyttet disse poengene til feks. billett Oslo-Cape Town? .
Rad 83 på LH747 er i boks. På A346 så har man valgt de to setene i midten på rad 1.
Bra valg på 346. Selvbetjening av Champers fra buffeten rett foran nesen er flott![]()
The Partner Flight Award search function is not available for passengers who do not have any mileage balance.
De har vel da sett seg lei på (mis)bruket av tjenesten fra folk som ikke bruker ANA Milage Club til noe annet enn award søk.
Noen som har tips om andre gode verktøy for *A awards?
'I' er award-C hos LH.
Jeg tok med meg utskrift av bookingen fra Dividend Miles-siden, det var nemlig bare der jeg fant bilettnummeret...
We're sorry
We're having trouble showing your reservation online. Please call 800-428-4322 for help.
Reference code: 4YXDTSAPYGFGNX45YVD2RTAT (1.10.60913.60913)
Occurred: 7/4/2010 3:52:34 PM
Det jeg egentlig lurte på: Hvorfor må man ”prute” med US på skattene? Ser jo at flere har fått redusert disse etter å ha protestert på US sine første forslag på skatter.
Regner de feil med overlegg på første forsøk?
Og da har jeg også bestillt tur, til meg og min far:
TOS-SK-OSL-LH-FRA-LH-ICN i M, C og F og 738, 735 og 346
ICN-OZ-PVG i F og 74E
PVG-LH-FRA-LH-OSL-SK-TOS i F, C og M og 744, 319 og 738.
Fikk to referansenummer og opplyst en pris på kr 693 (som måtte "prutes" ned fra 2745), men ingen email med bekreftelser. Ser også at 100 000 miles er borte fra hver sin konto.
FHU, hvordan gjorde du dette? Gikk du der det står "Manage reservations"? Får bare dette til svar når jeg prøver:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.