View Single Post
Old 28-07-2008, 23:49   #2
BSSW
Browncoat

BSSW's Avatar

Default Re: SVG-LHR-BRU og AMS-CPH-SVG

Etter å ha delt seng med C172 (ta det med ro, ingen Spice Girls eller Solo Super på oss )

så var det å komme seg ut til Farnborough og kikke på noen fly, helikopter og en blanding av de 2(!). Etter å ha spist hver sin sub på en kiosk nede i gata fra hotellet, så bar det med undergrunnen til Waterloo og tog derifra til Farnborough Main hvor det ventet en buss som skulle ta oss til selve flyshowet. BTW Speedy, det ser ut til at du har sovet dårlig den natta

Det ble tatt mange bilder på Farnborough både av meg og Speedbird. Bildene fra meg kommer i egen tråd i bildeforumet sammen med bildene fra LHR, Sanicole, DUS og AMS, så det blir heller få bilder i denne triprapporten.
Dette er av Speedbrid og hans "date" Karen,

og dette av MountainDew som dokumenterer at vi er på flyshowet

Etter å sett mye stilig og interessant på flyshowet, så måtte jeg ta bussen tilbake til LHR slik at jeg kunne reise videre til BRU og Belgia for å gå å Sanicole Airshow. Kom meg ut til LHR og fikk hentet kofferten og pcen og sjekket inn kofferten på BA 404 til BRU. Etter å ha levert kofferten så så jeg at jeg hadde en liten halvtime til å spotte litt på LHR. Utforbi T5, på departure rampen, så sitter det en vakt i hver ende som skal passe på at folk ikke går ned rampen. Den ene sa at de sitter der 24/7/365. Han andre sa at det ikke var lov å ta bilder av fly på bakken, kun de i lufta.... ikke at det hindret meg i å ta bilder over kanten i den andre enden av departure rampen

2 bilder fra T5 landside:

Fikk kommet meg gjennom sikkerhetskontrollen på T5 uten noen problemer, slapp å ta ut verken laptop eller kamera , men måtte tømme lommene helt, selv papirlapper og slikt.

Og et bilde fra oppholdsområde innenfor sikkerhetskontrollen:

Kom meg til gate og fant G-EUXK(tror jeg) som skulle fly til BRU. Flyturen var bra, det var faktisk den eneste flighten hvor det ble servert gratis mat og drikke ila hele ferieturen min. Bra BA! Litt turbulens under innflyningen til BRU da.

Her er bilde av maten på BA404 LHR-BRU

Overnattet på Courtyard by Marriott i Brussel. Et helt ok hotell med en god frokost på morningen.

Mer kommer imorgen

Bare kommenter nå hvis dere vil

Last edited by BSSW; 29-07-2008 at 16:52. Reason: Lagt til bilde av maten på BA404 LHR-BRU
BSSW is offline   Reply With Quote