![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Håper dere liker bildene.
Hyggelig med kommentarer og meninger!!! Alex.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Likte Braathens bildene best, fine farger og klare.
Men synd dere har så mye motlys når dere tar bilder på Flesland da. ![]() Har dere ikke muligheter for å komme dere på andre siden? Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hærlig med bilder fra Flesland igjen! Takker for fine bilder
![]() Men ser at du har hatt litt motsol på enkelte av bildene. Men de av Vildanden og West Air Sweden var meget pene ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei! Dette ser greit ut lysmessig, for du har hatt litt å stri med ser jeg. Mange motlysbilder som slett ikke er lett å redigere. Og de som ikke er motlys, er det sterkt sollys. Dog synes jeg alle bildene untatt nr 5 og 6 er tatt i lutende terreng
![]() Motlysbildene kunne blitt enda bedre ved å benytte Dodge-tool på flykroppen (i photoshop). Bilde nr 2 er det absolutt beste og hadde vært perfekt om det var horisontalt! Bilde nr 9 har forground clutter. Har du prøvd å gå helt inntil gjerdet og ta tvers gjennom? Går bra på full tele!- om ikke flyet er for nærme- ev prøvd å holde kameraet over hjerdet og ta noen bilder på måfå (kanskje ett av dem gir et blinkskudd)! Alt i alt har du kommet greit ut av de vanskelige lysforholdene!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jepp, lyset kom rett i trynet, kan gå over på andre siden, men det er jævlig langt.
Det siste bildet gadd eg ikke redigerer i det hele tatt, skulle bare ha det med, siden var uvanlig her på Flesland, tok det da jeg gikk hjemover.
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Bra bilder - tross motlys.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flesland bilder 19.09.07 | Rossiyskie Avialinii | Bilder & foto | 4 | 20-09-2007 14:20 |
Flesland bilder 28.06.07 | Rossiyskie Avialinii | Bilder & foto | 4 | 28-06-2007 21:47 |
Flesland bilder 26.06.07 | Rossiyskie Avialinii | Bilder & foto | 11 | 28-06-2007 18:09 |
Flesland bilder 08.07.06 | Rossiyskie Avialinii | Flyforum | 9 | 09-06-2007 01:00 |
flesland bilder | Rossiyskie Avialinii | Flyforum | 10 | 03-09-2006 14:58 |