![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fortsatt fuktig i hovedstaden - men nå er det snart ferie...i 3 uker!!! Ble en lang dag i går - hjemme fra Halden og Allsang på Grensen (på TV i kveld) ved midnatt. Men er det sommer så er det sommer.. Ha en bedre torsdag!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn...
Da er det mer småplukk og nok en dag med papirer, men man begynner da å se konturene av en helg i horisonten. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lysaker. Ny dag på kontoret venter. Foreløpig kun overskyetm, men snart kommer vel regnet igjen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Første dag av ferien her i huset! 4 fine uker å se frem til. ATPL eksamen er i boks, begynner i ny jobb til høsten! Akkurat nå er livet herlig!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord, grått og trist - men foreløpig opphold
![]() Blir noe en masete dag med møter og papirer - snart ferie for noen på kontoret fra helgen. Nyt oppholdet - hovedstadborgere ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra den fuktige østkanten av vår hovedstad!
Første dag av 7 dager med fri, som skal om litt brukes til en harry-tur til grensen av vårt herlige nabo land ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
www.lch78.net
|
![]()
og her i Luleå så skinner sola fortsatt.. er vel +25 grader i dag også.. altfor varmt for en nordboer
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker ,
Her skinner solen(bak skyene). Nok å gjøre på jobb idag før returen til SVG med SK4045 senere idag. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Overskyet i KRS i dag. I går kveld og natt var det som om alle sluser var åpne. Så de som var på The Who konserten på Quartfestivalen i går kveld ble nok kraftig marinert alle som en!
Værmeldingen er dyster lesning. Den sier regnvær helt frem til mandag ettermiddag. Og jeg som har latt meg skremme av tropesommer i år pga global oppvarming! Makan! Nei, høsten kom tidlig i år, gitt! Enda godt man ikke har ferie!! Ha en fortsatt god arbeidsdag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen!
Regn som vanlig i Brüssel, usedvanlig dårlig sommervær iår, men man kan jo kose seg med godt belgisk øl og blåskjell innendørs også.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen
![]() Oslo er så utrolig deppende i dette regn været ![]() Men uttover det, ha en fantastisk dag ![]()
![]() |
#14 |
at your service!
|
![]()
God formiddag frå Ørsta! Fri i dag, så då vert dagen nytta til å vaske huset saman med prinsessa
![]() Ørsta melder om sol og varmt vær, 18 grader og stadig aukande. METAR 050750Z VRB02KT CAVOK 18/12 Q1005 RMK WIND 2175FT 13005KT
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mosjøen melder om nok en dag i solen!
Gradestokken har passert 26, det er nesten vindstille og temperaturen er stigende ![]() Dette kan vi like! Men jeg har billett til Metallica på tirsdag, så jeg håper at det skal bli litt sol østafjells også snart... I går var jeg med på å fly "Helgeland rundt". En fantastisk opplevelse i det nydelige sommerværet! Fløy fra Mosjøen til Sandnessjøen fulgte kysten nordover til Glomfjorden. Vi kunne se helt ut mot Lofoten der vi svevet avgårde. Passerte hurtigruten i lav høyde til glede for alle passasjerene på soldekk som viket. Så ut som de koste seg like mye som oss. Fløy innlandet nedover over Svartisen før vi landet i Mo i Rana for å spise "lunch" og etterfylle drivstoff. Etterpå gikk turen via Hemnes og Korgen og Korgfjellet før vi satte kursen mot Okstindan som lå badet i sommersol, ned til Røstvatnet, Norges nest største innsjø, før turen gikk tilbake til Mosjøen. Satt tilbake med ca 300 bilder og ca 30 minutter med film da vi landet. I tillegg ble det tatt bilder med et speilreflekskamera. Har ikke sett disse bildene enda, men håper på noen spektakulære bilder av vår vakre natur her i nord :-p Nå er arbeidsdagen snart over så jeg cruiser opp til Fustvatnet og legger meg på stranden for å bygge opp ett solskille til ferien begynner, tihii ![]() Ha en flott torsdag! Egil
![]() |
#17 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Tromsø
Sol fra skyfri himmel...hva mer kan man ønske seg ......foruten en kald pils da..... Ha en strålende dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag er vel det rette på dette tidspunktet.
Nå er vi lei regnet, og lørdag er det rett til Mallorca, MYTravel 330. Til dere som holder dere hjemme, nyt dagen og været, uansett hvor dere er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Glad Torsdag
Fridag sammen med snuppa. Hun våknet utrolignok i 6tiden etter nesten 13 timers søvn. Tror hun trengte det.... Kjipt med det fuktige været, men det ser ut som det kanskje er litt åpning og muligheter for opphold så vi kan ta oss en liten tur ut. Bare en uke igjen til ferie nå - skal bli deilig. S |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag morgen | EB | Flyforum | 32 | 16-04-2009 22:17 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 6 | 01-02-2007 15:51 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 11 | 08-12-2006 10:55 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 05-01-2006 11:01 |